یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
 
کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت‌گاز در تهران
29 مهر 1402 - 16:16
2
در نیمه نخست امسال محقق شد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در نیمه نخست امسال کاهش مصرف ۲۹ درصدی نفت‌گاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی و ۶۹ درصدی نفت سفید را تجربه کرد.
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت‌گاز منطقه تهران

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در نیمه نخست امسال کاهش مصرف ۲۹ درصدی نفت‌گاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی و ۶۹ درصدی نفت سفید را تجربه کرد.

در نیمه نخست امسال محقق شد؛  کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت‌گاز در تهران

مهندس فریدون یاسمی با اشاره به اینکه میانگین مصرف بنزین در این مدت نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته افزایشی بوده است، افزود: منطقه تهران با مصرف روزانه بیش از ۱۸.۵ میلیون لیتر بنزین در کلانشهر تهران و حومه بالاترین میزان مصرف روزانه را در مناطق سی‌وهفت‌گانه پخش داراست.

وی گفت: از ابتدای امسال با افزایش میزان تردد و حجم بالای سفرهای درون و برون‌شهری، شهروندان تهرانی ۸ درصد بیشتر از مدت مشابه در سال قبل بنزین مصرف کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با تأکید به اینکه در این مدت، مقدار مصرف نفت‌گاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی کاهش ۲۹ درصدی را ثبت کرده است، اظهار کرد: در همین مدت، مصرف نفت سفید در منطقه ۶۹ درصد کاهش یافته است.

یاسمی تصریح کرد: عملیات سوخت‌رسانی در منطقه تهران با ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع و ۱۸۸ جایگاه سی‌ان‌جی به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی برای رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی /  گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.