پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
 
نمایشگاه گردشگری ایران برگزار می‌شود
12 فروردین 1401 - 13:44
9
معاون گردشگری عنوان داشت معاون گردشگری از برگزاری قطعی نمایشگاه گردشگری ایران در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با رویکردی تازه خبر داد. این نمایشگاه سال گذشته با وجود همه‌گیری کرونا و به تعویق افتادن برخی نمایشگاه‌های بین‌المللی و یا برگزاری مجازی آن‌ها، در تهران به صورت حضوری برپا شد.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری اخبار پایگاه اطلاع رسانی اخبار جایگاه داران
پ
پ

معاون گردشگری از برگزاری قطعی نمایشگاه گردشگری ایران در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با رویکردی تازه خبر داد. این نمایشگاه سال گذشته با وجود همه‌گیری کرونا و به تعویق افتادن برخی نمایشگاه‌های بین‌المللی و یا برگزاری مجازی آن‌ها، در تهران به صورت حضوری برپا شد.

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در نشست شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تهران برگزار شود، موضوع بررسی برنامه و اقدامات کمیته‌های تخصصی این رویداد را با حضور رؤسای هر بخش و فعالان گردشگری مربوطه در دستور کار قرار داد و گفت: نمایشگاه گردشگری تهران باید محل ملاقات ذی‌نفعان گردشگری باشد، از این‌رو هر الزامی را که برای تحقق این مهم نیاز بود می‌پذیریم. این الزام شاید کاهش تعداد بازدیدکنندگان، کاهش تعداد غرفه‌ها و یا حتی پایین آمدن جذابیت‌های بصری این رویداد برای عموم باشد.

او افزود: با توجه به این‌که مخاطب اصلی این رویداد فعالان گردشگری هستند، لذا پیشنهاد تقسیم‌بندی روزهای برگزاری نمایشگاه به دو بخش عمومی و تخصصی بررسی شد. بر این اساس با اعلام زمان بازدید، شامل دو روز نخست برای حضور بخش خصوصی به منظور تعامل و برگزاری نشست‌های B۲B و دو روز بعد به منظور مشارکت مردمی و حضور عموم، موافقت جمعی به عمل آمد.

به گفته معاون گردشگری، رویکرد جدید نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حرکت از سوی مخاطبان عام به سوی مخاطبان خاص است.

نمایشگاه گردشگری ایران برگزار می‌شود

شالبافیان با بیان این‌که نمایشگاه امسال موضوع‌محور خواهد بود، افزود: در تلاشیم در همه غرفه‌ها اعم از داخلی و خارجی به محصولات متنوع گردشگری از جمله گردشگری کشاورزی، خوراک، سلامت، دریایی و غیره بپردازیم و از حضور بخش‌های فرابخشی مرتبط از جمله نهادهای تاثیرگذار در امر سفر، حمل و نقل، بانک‌های عامل و بیمه‌ها بهره‌مند شویم.

شالبافیان همچنین مداقه بیشتر در برنامه هر یک از کمیته‌های تخصصی نمایشگاه گردشگری تهران را در دستور کار رؤسای مربوطه قرار داد و از آن‌ها خواست تا با جزییات بیشتر برنامه‌ریزی صورت‌گرفته را ارائه کنند.

کمیته‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، بین‌الملل و تشریفات، امور استان‌ها، آموزش، گردشگری الکترونیک و استارت‌آپ‌ها، پشتیبانی و نیز حفاظت و حراست در زیرمجموعه شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران تشکیل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.