پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
 
جام جهانی قطر بدون روادید در قشم
29 اردیبهشت 1401 - 13:11
6
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گردشگران جام جهانی قطر بدون روادید به قشم وارد می‌شوند
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

گردشگران جام جهانی قطر بدون روادید به قشم وارد می‌شوند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گردشگران جام جهانی فوتبال می توانند بدون روادید به جزیره زیبای قشم وارد شوند.

افشار فتح الهی در نخستین جلسه کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در جزیره قشم اظهار کرد: فرصت سوزی سال‌های گذشته امکان ایجاد امکانات زیرساختی برای میزبانی از تیم‌های فوتبال حاضر در قطر را از ما گرفته است و در این مدت زمان کوتاه باید برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: گردشگران می‌توانند بدون ویزا به دو منطقه آزاد قشم و کیش وارد شوند و به همین دلیل مسئولیت اصلی پذیرایی از تماشاگران جام جهانی بر عهده این دو جزیره قرار دارد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: باید در سه حوزه میزبانی از گردشگران، افزایش مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذار برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم از فرصت جام جهانی بیشترین بهره را ببریم.

فتح الهی تصریح کرد: حضور گردشگران جام جهانی فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی- اسلامی و صلح طلب ما به جهانیان است و با تدوین برنامه مناسب فرهنگی می‌توان اثرات بسیار مثبتی در ذهن گردشگران بر جای گذاشت.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در جزیره قشم در این نشست با بررسی چالش‌های پیش رو به بیان آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی های انجام شده پرداختند.

همچنین احکام اعضای کمیته توسط رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.


با تشکر از ایمنا / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.