چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ Wednesday, 24 June , 2026 ساعت ×
 
مصرف بی‌رویه انرژی بزرگ ترین مشکل ارزآوری است
19 اکتبر 2021 - 3:13
17
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد علی فروزنده ؛ بزرگ ترین مشکل برای ارزآوری را مصرف بی‌رویه انرژی در کشور دانست و گفت: متأسفانه صنایع و بخش خانگی قدر انرژی را نمی‌دانند.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

مصرف بی‌رویه انرژی بزرگ ترین مشکل ارزآوری است

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بزرگ ترین مشکل برای ارزآوری را مصرف بی‌رویه انرژی در کشور دانست و گفت: متأسفانه صنایع و بخش خانگی قدر انرژی را نمی‌دانند.

علی فروزنده تصريح كرد: متأسفانه صنایع و بخش خانگی قدر انرژی را نمی‌دانند و بسیار بیشتر از متوسط جهانی انرژی مصرف می‌کنند.

فروزنده ادامه داد: با تداوم کنونی مصرف انرژی، دیگر گاز و فرآورده نفتی برای صادرات در اختیار نخواهیم داشت که این مسئله ارتباطی به تحریم ندارد.

وي در پايان تاكيد كرد: بسیاری از کشورهای نفت‌خیز صاحب فناوری یکی از مهم‌ترین کارهایی که انجام می‌دهند توسعه صنایع پالایشی است و این مسئله حتی در میان کشورهای غیرنفتی هم دارای اهمیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.