
مصرف بیرویه انرژی بزرگ ترین مشکل ارزآوری است
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بزرگ ترین مشکل برای ارزآوری را مصرف بیرویه انرژی در کشور دانست و گفت: متأسفانه صنایع و بخش خانگی قدر انرژی را نمیدانند.
علی فروزنده تصريح كرد: متأسفانه صنایع و بخش خانگی قدر انرژی را نمیدانند و بسیار بیشتر از متوسط جهانی انرژی مصرف میکنند.
فروزنده ادامه داد: با تداوم کنونی مصرف انرژی، دیگر گاز و فرآورده نفتی برای صادرات در اختیار نخواهیم داشت که این مسئله ارتباطی به تحریم ندارد.
وي در پايان تاكيد كرد: بسیاری از کشورهای نفتخیز صاحب فناوری یکی از مهمترین کارهایی که انجام میدهند توسعه صنایع پالایشی است و این مسئله حتی در میان کشورهای غیرنفتی هم دارای اهمیت است.

























ثبت دیدگاه