شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
آنونس رسمی فیلم سینمایی «پالایشگاه» منتشر شد
30 آذر 1402 - 8:08
1
آنونس فیلم سینمایی پالایشگاه + پوستر فیلم سینمایی «پالایشگاه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت همزمان با سالروز بازگشت پیکر مطهر شهید محمدجواد تندگویان به وطن اسلامی، به اکران عمومی درآمد و آنونس رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

آنونس رسمی فیلم سینمایی «پالایشگاه» منتشر شد

فیلم سینمایی «پالایشگاه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت همزمان با سالروز بازگشت پیکر مطهر شهید محمدجواد تندگویان به وطن اسلامی ، به اکران عمومی درآمد و آنونس رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.

در آستانه اکران فیلم سینمایی پالایشگاه به کارگردانی مهرداد خوشبخت، تهیه کنندگی سعید سعدی و نویسندگی مشترک حسین تراب‌نژاد و مهرداد خوشبخت که از امروز (۲۹ آذرماه) روی پرده سینما ‌رفت، پوستر رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.

در خلاصه فیلم پالایشگاه که بر اساس داستان واقعی ساخته شده، آمده است: آبادان در التهاب است، گروهی به روشن ماندن چراغ پالایشگاه فکر می‌کنند.

این فیلم که نخستین‌بار در جشنواره فجر چهل‌ویکم با نام «گل‌های باوارده» به نمایش درآمد توانست سه نامزدی و دو سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری و جایزه ویژه دبیر جشنواره را از آن خود کند.

این فیلم سینمایی روایتگر تلاش‌ها، جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتی و ایستادگی غیورمردان پالایشگاه آبادان و مردم آن منطقه در روزهای آغازین جنگ تحمیلی بوده است

بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی، یاسین مسعودی، عبدالرضا نصاری، حیدر رحیمی، پوریا ریحانی، شقایق تنگستانی با حضور نادر سلیمانی گروه بازیگران اصلی پالایشگاه را تشکیل می‌دهند.

طراحی آنونس این فیلم سینمایی توسط روح‌الله موحدی انجام شده است.

شایان یادآوری است که این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی است و پخش آن را موسسه شهرفرنگ به‌عهده دارد.


آنونس رسمی فیلم سینمایی «پالایشگاه» منتشر شد

پوستر فیلم سینمایی پالایشگاه


 


گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.