پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
 
احداث خط لوله گاز ۱۶ اینچ نایین در سفر رئیس‌جمهور
26 خرداد 1401 - 15:55
2
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت مجید چگینی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان نائین، اظهار کرد: وضعیت گازرسانی به استان اصفهان مناسب است،
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

احداث خط لوله گاز ۱۶ اینچ نایین در سفر رئیس‌جمهور

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به پروژه احداث خط لوله ۱۶ اینچ شهرستان انارک به نایین، گفت: احداث این خط لوله از شهرستان نایین به انارک، حدود ۸۹ کیلومتر است که با عنایت رئیس‌جمهور عملیاتی خواهد شد.

مجید چگینی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان نائین، اظهار کرد: وضعیت گازرسانی به استان اصفهان مناسب است، اما بخش‌هایی از شهرستان نائین و خوروبیابانک با مشکلاتی مواجه است که با اقدامات انجام شده و دستور وزیر نفت، گشایش‌هایی در این شهرستان‌ها ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که درخصوص تأمین سرانه خانوار داشتیم و براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و با دستور وزیر نفت در هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران، اعتبار مورد نیاز برای احداث خط لوله گاز ۱۶ اینچ شهرستان نائین تأمین شده است و تا پایان سال به مشترکان شهرستان‌ها گازرسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به پروژه حائز اهمیت احداث خط لوله ۱۶ اینچ شهرستان انارک به نائین، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه در سفر ریاست‌جمهوری به استان شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان کلید بخورد.

وی با بیان اینکه احداث خط لوله ۱۶ اینچ از شهرستان نائین به انارک حدود ۸۹ کیلومتر است، اضافه کرد: گازرسانی به ۱۲ روستای خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر ۵۰۵ میلیارد تومان برای فاز اول اجرایی خواهد شد و امیدواریم کمتر از یک سال دیگر اجرایی شود.

چگینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با احداث خط لوله ۱۶ اینچ در فاز اول پایداری گاز در انارک و نائین ایجاد شود و در فاز دوم علاوه‌بر گازرسانی به ۱۲ روستا خطوط لوله در خوروبیابانک در دستور کار و اجرا قرار گیرد.

وی افزود: طرح‌های دیگری در دستور کار قرار دارد که در فازهای بعدی انجام خواهد شد، از این رو به نظر می‌رسد با گازرسانی به شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک مشکلی در این راستا وجود نداشته باشد و بتوانیم گاز کافی را برای توسعه صنعت در این شهرستان‌ها در اختیار صنعتگران قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز جمهوری اسلامی ایران گفت: گازرسانی به مرغداری و دامداری کلوت محمدیه نائین، گازرسانی به پایگاه شهید شرافت و خطوط تغذیه این شهرستان نیز در دستور کار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.