شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
بنزین لیتری ۱۰ هزار تومان ؟؟!!
02 دی 1402 - 14:48
2
فروش بنزین ۱۰ هزار تومانی توسط جایگاه‌های سیار بنزین لیتری ۱۰ هزار تومان فروخته شد + عکس
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

بنزین لیتری ۱۰ هزار تومان فروخته شد + عکس

فروش بنزین ۱۰ هزار تومانی توسط جایگاه‌های سیار

هفته گذشته پس از اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی از جایگاه‌های سیار بنزین را به قیمت دلخواه و بیش از ۱۰ هزار تومان به فروش رساندند که واکنش بسیاری از شهروندان را به دنبال داشت.

نقره داغی شهروندان توسط بنزین فروشان سیار

هفته گذشته پس از اختلال در سامانه هوشمند شبهاتی برای گرانی بنزین مطرح شد که به طور مکرر از سوی مقامات مسؤول تکذیب شد، به دنبال این شایعات بنزین توسط برخی از بنزین فروشان سیار به قیمت دلخواه ارائه می‌شد به طوری که حتی هر لیتر بنزین به بیش از ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. این موضوع منجر به گله‌مندی بسیاری از شهروندان شد و با انتشار رسیدهای برداشت جایگاه‌های سیار انتقاد کردند.

همان زمان جعفر سالاری نسب مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در واکنش به این سوال که برخی از جایگاه‌های سیار بنزین را لیتری ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رساندند، به مهر گفت: همه جایگاه‌های موجود در سراسر کشور با نرخ آزاد ۳ هزار تومان بود و بیش از ۶۰ درصد از جایگاه‌های سوخت تا پیش از ظهر در مدار قرار گرفته بود.

البته وزیر نفت هم از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت، توزیع سوخت از طریق ۴۲۰۰ پمپ بنزین و گاز در حال توزیع است و هیچ سوختی خارج از شبکه رسمی کشور با قیمت‌های غیر مصوب به وسیله شرکت‌های نفت و گاز عرضه نمی‌شود.

اما سوال اینجاست که آیا نباید نظارتی بر جایگاه‌های سیار وجود داشته باشد که هر کدام به دلخواه قیمتی را به مشتری القا نکنند، اگر جایگاه داران و وزارت نفت در این مساله دخالتی ندارند پس کدام یک از سازمان‌های متولی می‌توانند از حضور جایگاه‌های سیار و گران فروشی آنها جلوگیری کنند.

بنزین لیتری ۱۰ هزار تومان فروخته شد + عکس

علیرضا وهاب زاده، فعال رسانه‌ای در توئیتر از بنزین لیتری ده هزار تومان در روز اختلال جایگاه‌های سوخت پرده برداشت و از نبود بنزین و استفاده از جایگاه سیار و هزینه ۱۵۵ هزار تومانی برای ۱۵ لیتر بنزین خبر داد!


 گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.