جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
 
تحویل کامل سوخت به ادوات کشاورزی در مازندران به داشتن پلاک انتظامی مشروط شد
11 تیر 1401 - 14:13
1
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران عنوان کرد فرید صمدایی گفت: تخصیص و تحویل کامل سوخت به ادوات کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین‌ها در استان به داشتن پلاک انتظامی مشروط شد.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

تحویل کامل سوخت به ادوات کشاورزی در مازندران به داشتن پلاک انتظامی مشروط شد

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران گفت: تخصیص و تحویل کامل سوخت به ادوات کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین‌ها در استان به داشتن پلاک انتظامی مشروط شد.

 فرید صمدایی افزود: با دستور استاندار جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی، تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک، در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران ادامه داد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.

صمدایی گفت: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه‌ مکانیزاسیون بوده که می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.