پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
 
تفاوت قد شدید اسدالله یکتا و پسرانش
17 تیر 1401 - 8:54
7
شوکه می شوید !!!! اسدالله یکتا (زاده ۲۳ آذر ۱۳۲۶ - تهران) بازیگر ایرانی است. او که در سینمای ایران به عنوان بازیگر کوتاه قامتان مطرح است در بیش از ۹۳ فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌است.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه!!!

اسدالله یکتا و پسران تنومندش

اسدالله یکتا (زاده ۲۳ آذر ۱۳۲۶ – تهران) بازیگر ایرانی است. او که در سینمای ایران به عنوان بازیگر کوتاه قامتان مطرح است در بیش از ۹۳ فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌است.

اسدالله یکتا سال‌هاست به خاطرگرانی اجاره خانه‌های پایتخت ، به ورامین کوچ کرده و همیشه مجبور است برای رفتن سر لوکیشن فیلم‌ها خودش را از ورامین به تهران برساند

تفاوت قد شدید اسدالله یکتا و پسرانش/ شما هم شوکه می شوید !؟ اسدالله یکتا بازیگری را حدود سال های ۱۳۴۴ از تئائر شروع کرد و بعد از مدتی با معرفی ایرج صفدری، گریمور سینمای ایران به صابر رهبر اولین فیلم به نام مراد و لاله بازی کرد.

نخستین دستمزدش مبلغ پانصد تومان بود و آن را برای پدر و مادرش لباس خرید.اسدالله یکتا در سن ۲۸ سالگی با کبری گرجی که ۲۰ ساله بود ازدواج کردند. و ماحصل این ازدواج ۶ فرزند ۴ پسر و ۲ دختر می باشد که تمامی فرزندانش قد بلند و تنومند میباشند .

در ادامه عکس های پسران قد بلند اسدالله یکتا را میبینید «کبری گرجی» با همه اختلاف فیزیکی که با «اسدالله یکتا» دارد، بیشتر از خیلی از زوج‌های پیر ‏و جوان، در کنار همسرش به تفاهم رسیده است.


تفاوت قد شدید اسدالله یکتا و پسرانش


با تشکر از شاهین انصافی خبرنگار پارس فارس / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.