شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
تقدیر شرکت ملی پخش از مشارکت تشکلهای صنفی‌
09 دی 1402 - 16:10
2
در پی رفع اختلال سامانه سوخت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ارسال لوح‌های سپاس جداگانه‌ از مشارکت انجمن‌های صنفی عرضه سوخت برای بازگشت به وضع عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور و رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت قدردانی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

قدردانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مشارکت انجمن‌های صنفی‌ در رفع اختلال سامانه سوخت

تقدیر شرکت ملی پخش از مشارکت تشکلهای صنفی‌

در پی رفع اختلال سامانه سوخت ؛ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ارسال لوح‌های سپاس جداگانه‌ از مشارکت انجمن‌های صنفی عرضه سوخت برای بازگشت به وضع عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور و رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت قدردانی کرد.

در متن لوح‌هایی که به‌صورت جداگانه از سوی جعفر سالاری‌نسب ، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مجتمع‌های خدماتی – رفاهی کشور و رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور صادر شده، آمده است:

«دفع به‌موقع حمله سایبری دشمن به شبکه حیاتی توزیع هوشمند سوخت و مدیریت مقتدرانه بحران اختلال در چرخه سوخت‌رسانی کشور، مایه سربلندی و تفاخر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و موجب آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان شد.

رژیم جنایتکار تل‌آویو، به‌منظور کم‌رنگ کردن ناکامی‌های خود در رویارویی با رزمندگان فلسطینی، اقدام به حمله مذبوحانه سایبری به سامانه هوشمند سوخت با هدف ایجاد تنش و بازتولید شیطنت امنیتی دیگری در کشور کرد که به حول و قوه الهی و عزم و همت جهادی همکاران عزیز ما در گستره شرکت ملی پخش ناکام ماند.

ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت جنابعالی و هیئت مدیره صنف، از مشارکت مؤثر همه جایگاه‌داران عضو آن اتحادیه صنفی برای به وضعیت عادی برگشتن توزیع سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت و دفع حمله سایبری اخیر تشکر و قدردانی می‌نمایم. به حکم وظیفه و ثبت تاریخی این موفقیت بزرگ این لوح تقدیم می‌شود.»


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.