چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
 
حضور نخبگان علمی در غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
25 اردیبهشت 1401 - 13:12
2
با حضور دانشجویان دانشگاه تهران و امیر کبیر جمعی از دانشجویان گروه های علمی دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر با حضور در محل جلسات غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در سالن شماره پنج نمایشگاه با اهداف و ماموریت های این شرکت در تولید، تامین و توزیع سوخت آشنا شدند.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

روز پرونق علمی در غرفه نمایشگاه

جمعی از دانشجویان گروه های علمی دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر با حضور در محل جلسات غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در سالن شماره پنج نمایشگاه با اهداف و ماموریت های این شرکت در تولید، تامین و توزیع سوخت آشنا شدند.

بنا بر دعوت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، گروه های مختلف دانشجویی بازدیدکننده از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در محل نشست های تخصصی غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با فعالیت ها، وظایف و ماموریت های این شرکت  در جهت تامین، توزیع و انتقال صنعت پالایش و پخش آشنا شدند.

در این رویداد علمی دکتر مجید شهیدی ، رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش ، ضمن معرفی شرکت های فرعی زیرمجموعه وظایف آنهارا برای دانشجویان و پژوهشگران تشریح کرد.

در پایان این نشست  علمی و پژوهشی درباره تولیدات پالایشگاه های کشور، نحوه ی توزیع و انتقال سوخت و فرآیندهای سامانه هوشمند و سوخت رسانی به نیروگاه های برق، اطلاعات لازم به حاضران ارائه شد.


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایرانگروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.