جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
 
راه‌اندازی آزمایشی هوشمندسازی سوخت در دو جایگاه
30 تیر 1401 - 10:10
4
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد؛ مهندس علی اکبر نژادعلی گفت : یکی از وظایف شرکت پخش تأمین، ذخیره سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی است
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

یکی از وظایف شرکت پخش تأمین، ذخیره سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی است

راه‌اندازی آزمایشی هوشمندسازی سوخت در دو جایگاه

مهندس علی اکبر نژادعلی ، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مراسم مبادله پنج تفاهم نامه با شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اینکه یکی از وظایف شرکت پخش تأمین، ذخیره سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی است، افزود: این مهم توسط این شرکت در ۳۷ منطقه عملیاتی و به منظور پخش روزانه ۲۵۰ میلیون فرآورده اصلی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

وی افزود: این مهم توسط یک سری زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری انجام می‌شود و در جهت همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و تحقق شعار سال، از اول سال در حوزه‌های مختلفی اقدام به شناسایی شود های دانش بنیان این حوزه کرده‌ایم.

نژاد علی تصریح کرد: در حوزه هوشمند سازی جایگاه‌های CNG، علی رغم تصویب در سال‌های گذشته با یک سری ناکارآمدی مواجه شدیم و این موجب مغفول ماندن این طرح شد و ادامه پیدا نکرد.

وی افزود: در این حوزه برخی شرکت‌های دانش بنیان شناسایی شدند و و به دنبال این هستیم در آینده نزدیک، در ۲ جایگاه به صورت آزمایشی انجام شود و در صورت موفقیت در ۲۵۰۰ جایگاه گاز طبیعی دیگر هم اجرا می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به منظور بهینه سازی فرایند توزیع سوخت و یکپارچه سازی پرداخت، مطالعات و تست‌های زیادی انجام شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ضمن معرفی سایر طرح‌های دانش بنیان گفت: بهبود فرایند کیفیت توزیع و تغییر دانش سامانه هوشمند، مدیریت مصرف، افزایش ایمنی و بومی سازی ربات‌های چند منظوره از دیگر طرح‌های دانش بنیان شرکت پخش هست.


با تشکر از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.