پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
 
راه اندازی ۱۱۰ جایگاه سوخت بنزین و سی ان جی توسط شهرداری تهران
26 تیر 1401 - 12:41
4
میثم مظفر عضو شورای شهر تهران درباره این موضوع اظهارداشت: لایحه شهرداری تهران در خصوص ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

۱۱۰ جایگاه سوخت بنزین و سی ان جی توسط شهرداری تهران راه اندازی می‌شود

لایحه شهرداری تهران در خصوص ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی امروز در صحن شورای شهر تهران با رای اکثر اعضای شورای شهر تصویب شد و قرار است ۱۱۰ جایگاه کوچک‌مقیاس بنزین و CNG توسط شهرداری تهران راه اندازی شود.

راه اندازی ۱۱۰ جایگاه سوخت بنزین و سی ان جی توسط شهرداری تهران

لایحه شهرداری تهران در خصوص ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

میثم مظفر ؛ عضو شورای شهر تهران درباره این موضوع اظهارداشت: توسعه جایگاه های سوخت رسانی می تواند یکی از اقدامات مهم و بزرگ مدیریت شهری جدید باشد. بروکراسی های اضافی در این طرح حذف می شود تا سریع‌تر به روندی برسیم تا جایگاه ها با مشارکت خصوصی ایجاد شود.

وی افزود:راه اندازی پنج جایگاه به ازای هر منطقه پایتخت ۸۰ جایگاه بنزین و ۳۰ جایگاه CNG در پایتخت نظر گرفته شده است.

مظفر به وجود زمین های خالی متعلق به شهرداری، دستگاه های دولتی و شهرک ها اشاره کرد و افزود: اراضی مازاد در پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به عنوان ظرفیت برای ایجاد این جایگاه ها پیش بینی شده اند.

وی تأکید کرد: باید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری موظف شود که ظرف یک ماه الزامات ترافیکی مناطق را پاسخ دهد تا روند راه اندازی جایگاه ها تسریع شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشارکت مدنی و مدل BOT، تأمین زمین و مشارکت شهرداری در این طرح پیش بینی شده است، گفت: شهرداری ملزم شده که هر ۶ ماه یکبار گزارشی از فرآیند کار را به شورا ارائه دهد. سعی شده که نکات مثبت مصوبات گذشته در متن مصوبه جدید لحاظ شود.

وی با تأکید بر اینکه تأمین جایگاه های سوخت در شهر یکی از اولویت ها به شمار می رود، از اعضای شورا تقاضا کرد که به این طرح رأی دهند تا منشأ خدمات برای شهروندان باشد.

سرانجام لایحه شهرداری تهران درباره ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.


با تشکر از فارس / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.