شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
رشد ۲۷ درصدی درآمد نفت بهران
29 آذر 1402 - 9:38
1
در شش ماهه سال جاری شرکت نفت بهران در شش ماهه سال جاری به درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی رسیده که رشد ۲۷ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته داشته است.
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

شرکت نفت بهران در شش ماهه سال جاری به درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی رسیده که رشد ۲۷ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته داشته است.

رشد ۲۷ درصدی درآمد نفت بهران

در شش ماهه سال جاری ؛ رشد ۲۷ درصدی درآمد نفت بهران

شرکت نفت بهران توانسته در چهار فصل اخیر سود ۲۹۶ تومانی را شناسایی کند پی بر ای شرکت برابر با ۵.۸ واحد است پی بر ای گروه این شرکت برابر با پنج واحد است، در گزارش شش ماهه سال جاری به درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی رسیده که رشد ۲۷ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته داشته است.

بهای تمام شده با رشد ۲۶ درصدی به هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است، سود ناخالص شرکت برابر با سه هزار میلیارد تومان بوده و رشد ۳۱ درصدی داشته است.

هزینه‌های فروش اداری و عمومی به ۴۷۶ میلیارد تومان رسیده است که رشد ۲۸ درصدی داشته است، سایر درآمدها برابر با ۳۳ میلیارد تومان بوده که رشد ۳۱ درصدی داشته است و در مجموع سود عملیاتی شرکت برابر دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۷ درصدی داشته است.

هزینه‌های مالی با رشد ۲۰ درصدی همراه بوده و به ۲۶۹ میلیارد تومان رسیده و درآمد غیرعملیاتی ۳۱ میلیارد داشته که کاهش ۶۷ درصدی داشته و سود شرکت قبل از مالیات برابر با دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان شده است که رشد ۳۳ درصدی داشته است.

هزینه مالیات بر درآمد برابر با ۲۸۷ میلیارد تومان بوده است، سود خالص شرکت معادل با دو هزار ۱۰۰ میلیارد تومان شده است که رشد بسیار خوب ۳۹ درصدی را نسبت به شش ماهه سال گذشته به ثبت رسانده است، هر برگه سهم ۱۷۶ تومان شناسایی سود داشته است.


با تشکر از ایمنا / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.