پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
 
صادرات ۳۷۴ میلیون دلاری شرکت پالایش نفت آفتاب
15 تیر 1401 - 22:37
7
طی سال گذشته انجام شد؛ تاکید شرکت پالایش نفت آفتاب بر جوان گرایی و اعتماد به جوانان
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

برنامه ریزی برای ساخت پنجمین پالایشگاه روغن سازی کشور

صادرات ۳۷۴ میلیون دلاری شرکت پالایش نفت آفتاب

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب با اشاره به صادرات ۳۷۴ میلیون دلاری شرکت پالایش نفت آفتاب، عنوان کرد: این شرکت تنها مجموعه بخش خصوصی است که جز ده پالایشگاه اول کشور می باشد.

محمد مهدی دوستی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار هرمزگان از این شرکت، با بیان اینکه این مجموعه ۱۵ سال گذشته به ثبت رسیده است، اظهار کرد: برنامه ورود به بورس در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب با اشاره به صادرات ۳۷۴ میلیون دلاری شرکت پالایش نفت آفتاب، عنوان کرد: این شرکت تنها مجموعه بخش خصوصی است که جز ده پالایشگاه اول کشور می باشد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته این شرکت موفق به کسب مقام سوم صادرات در بین پالایشگاه های کشور شده است.

دوستی با اشاره به مشکلات، ادامه داد: در حوزه کدهای عمومی استاندارد سازی مشکلاتی به وجود آمد و فرآیند این استاندارد سازی برای شرکت دو سال به طول انجامید.

تاکید شرکت پالایش نفت آفتاب بر جوان گرایی و اعتماد به جوانان

وی با تاکید بر جوان بودن مجموعه، مطرح کرد: نیروهایی که سابقه کار ندارند در این مجموعه جذب می شوند که این نشان دهند اعتماد به توانایی جوانان می باشد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب به برگزاری آزمون استخدامی با همکاری دانشگاه بندرعباس اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی در این آزمون جذب شده اند.

دوستی اعلام کرد: در آینده نزدیک آزمون استخدامی به منظور جذب و تامین نیروی انسانی برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به ایده ساخت مجموعه آموزشی پیش از ورود به دانشگاه در پنج نقطه از استان، گفت: این مهم در راستای دانش افزایی نیروهای آماده به کار در شرکت پالایش نفت آفتاب می باشد که در این مراکز دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای افراد برگزار می شود.

ساخت بزرگترین مدرسه هرمزگان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب با تاکید بر مسئولیت های اجتماعی شرکت، اظهار کرد: مدرسه ابن سینا در هرمزگان توسط این شرکت در حال ساخت است که تا پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

دوستی با بیان اینکه بزرگترین مدرسه هرمزگان با ۲۴ کلاس درس توسط این شرکت ساخته شده است، مطرح کرد: دو مدرسه در مناطق رودان و میناب ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به ساخت پارک تفریحی ۱۶ هکتاری در هرمزگان، اعلام کرد: درختان کشت شده در این پارک از نوع مثمر هستند که درآمد حاصل از فروش محصولات آن به خانواده زندانیان اختصاص داده می شود.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب به ساخت ۱۲۲ واحد مسکن ویژه ایتام اشاره کرد و ادامه داد: در فاز دوم این طرح برای ۱۱۴ خانواده ایتام شناسایی شده در مناطق روستایی واحد مسکونی ساخته و تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل داده خواهد شد.

برنامه ریزی برای ساخت پنجمین پالایشگاه روغن سازی کشور

دوستی با اشاره به طرح توسعه ای شرکت، افزود: در طرح توسعه ای پالایشگاهی با ظرفیت ۲۲ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز در حال احداث می باشد که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۲۵ درصد عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی لازم در راستای ساخت پنجمین پالایشگاه روغن سازی کشور و  طرح بنزین انجام گرفته است.


با تشکر از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب  /  گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.