شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
عرضه صددرصد بنزین کلان‌شهر اصفهان با استاندارد یورو ۴
02 بهمن 1402 - 13:30
2
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در ۹ ماه امسال ۱۰۰ درصد بنزین کلان‌شهر اصفهان با استاندارد یورو ۴ عرضه شد.
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

عرضه ۱۰۰ درصد بنزین کلان‌شهر اصفهان با استاندارد یورو ۴

عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان اعلام داشت: عرضه صددرصد بنزین کلان‌شهر اصفهان با استاندارد یورو ۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در ۹ ماه امسال ۱۰۰ درصد بنزین کلان‌شهر اصفهان با استاندارد یورو ۴ عرضه شد.

عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: به‌منظور حفاظت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و الزام قانونی هوای پاک، تأمین و توزیع بنزین و نفت‌گاز با استاندارد ملی و جهانی یورو ۴ همواره در اولویت این منطقه قرار دارد.

وی تأکید کرد: بنزین موتور یورو ۴ توزیع شده در منطقه، یک میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۵۲۱ هزار لیتر است که از طریق جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه در اختیار هم‌استانی‌های عزیز قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان افزود: در ۹ ماه امسال، ٨٧ درصد بنزین موتور و ۹۰ درصد نفت‌گاز مصرفی استان با استاندارد یورو ۴ توزیع شده است.

گیتی‌منش بیان کرد: هم‌استانی‌های عزیز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی این شرکت، می‌توانند نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود را با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.