شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
فریاد جایگاه داران بر سر دولت سیزدهم
08 آبان 1402 - 15:15
7
صدای جایگاه‌داران دراومد دردسر تازه دولت با محدودیت کارت سوخت
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

دردسر تازه دولت با محدودیت کارت سوخت / صدای جایگاه‌داران دراومد

فریاد جایگاه داران بر سر دولت سیزدهم

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: براساس این بخشنامه برای هر دو سکوی جایگاه سوخت، فقط یک کارت آزاد سوخت در نظر گرفته شده که این موضوع به شدت مشکل‌ساز شده است.

ابراهیم الباجی اظهار کرد: بخشنامه‌ای که برای اعمال محدودیت در کارت‌ سوخت آزاد جایگاه‌ها صادر شده، جایگاه‌های سوخت را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی افزود: براساس این بخشنامه برای هر دو سکوی جایگاه سوخت، فقط یک کارت آزاد سوخت در نظر گرفته شده که این موضوع به شدت مشکل‌ساز شده است و با توجه به اینکه بیشتر جایگاه‌های اهواز دارای دو سکو هستند می‌توان گفت که هر جایگاه یک کارت آزاد دارد.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: این مساله علاوه بر اینکه در جایگاه‌های سوخت ترافیک و صف‌های طولانی ایجاد کرده، باعث ایجاد درگیری فیزیکی و نارضایتی مردم شده است و باید در اجرای آن تجدیدنظر شود.

الباجی با انتقاد از این محدودیت اعمال شده در بحث کارت‌های آزاد سوخت جایگاه‌ها، ادامه داد: براساس بخشنامه‌ای که قبل وجود داشت، هر سکوی سوخت‌گیری یک کارت آزاد داشت اما اکنون گفته شده که برای هر دو سکو یک کارت آزاد در نظر گرفته شود که این موضوع به ویژه در خوزستان که مصرف سوخت خودروها بالاتر است اصلا درست نیست.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم‌گیری انجام شده مدت زمان سوخت‌گیری را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: تصمیم اعمال محدودیت برای کارت‌های آزاد برای مردم و جایگاه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است و باید در آن تجدیدنظر شود.


با تشکر از ایسنا / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.