جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
 
قیمت بنزین در انگلیس باز هم رکورد زد
01 تیر 1401 - 19:18
3
راشاتودی گزارش داد شرکت انگلیسی امداد جاده‌ای آر‌اِی‌سی RAC روز سه شنبه با اشاره به "روند نگران کننده" افزایش هزینه سوخت در این کشور گزارش داد که قیمت بنزین و گازوئیل در بریتانیا در روزهای اخیر به بالاترین رقم خود رسیده است.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

قیمت بنزین در انگلیس باز هم رکورد زد

شرکت انگلیسی امداد جاده‌ای آر‌اِی‌سی RAC با اشاره به “روند نگران کننده” افزایش هزینه سوخت در این کشور گزارش داد که قیمت بنزین و گازوئیل در بریتانیا در روزهای اخیر به بالاترین رقم خود رسیده است.

شرکت انگلیسی امداد جاده‌ای آر‌اِی‌سی RAC روز سه شنبه با اشاره به “روند نگران کننده” افزایش هزینه سوخت در این کشور گزارش داد که قیمت بنزین و گازوئیل در بریتانیا در روزهای اخیر به بالاترین رقم خود رسیده است.

این شرکت در وب سایت خود اعلام کرد که میانگین قیمت بنزین در روز یکشنبه رکورد جدید ۱۸۸٫۷ پنس در هر لیتر (۲٫۳۲ دلار) را ثبت کرد.

آر‌اِی‌سی افزود که قیمت ها برای بیش از پنج هفته متوالی در حال افزایش بوده است و در اواسط ماه مه، یک لیتر بنزین بدون سرب ۲٫۰۲ دلار قیمت داشت. گازوئیل نیز روز شنبه به بالاترین رقم خود در تاریخ این کشور یعنی ۱۹۶٫۱ پنس (۲٫۴۰ دلار) در هر لیتر رسید.

سایمون ویلیامز، سخنگوی بخش سوخت این شرکت گفت: پر کردن هر باک بنزین برای یک خودروی خانوادگی با ظرفیت ۵۵ لیتر اکنون نزدیک به ۱۰۴ پوند (۱۲۷ دلار) هزینه دارد در حالی که معادل گازوئیل آن تقریباً ۱۰۸ پوند (۱۳۲ دلار) است.

بر اساس اعلام شرکت آر‌اِی‌سی، افزایش مستمر هزینه‌های سوخت، بحران هزینه‌های زندگی را در انگلیس بدتر کرده و این وضعیت با اعتصاب کارکنان بخش ریلی طی هفته جاری میلادی بدتر شده است.

این شرکت خاطرنشان کرد که اکنون که قیمت نفت اندکی کاهش یافته است، روند افزایشیِ قیمت بنزین باید متوقف شود.

قیمت جهانی نفت خام برنت پس از رسیدن به بالاترین رقم خود طی چند هفته اخیر که به بیش از ۱۲۳ دلار در دو هفته پیش رسید، در حال حاضر با قیمت ۱۱۶ دلار در هر بشکه معامله می‌شود.

این شرکت در ادامه تأکید کرد که با این حال گازوئیل “به نظر می رسد” گرانتر و گران تر شود به طوری که هزینه یک باک پر ۱۱۰ پوند (بیش از ۱۳۵ دلار) شود.


با تشکر از خبرگزاری بین المللی تسنیم / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.