یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
 
مردم باید صنعت نفت را بخشی از تار و پود زندگی خود بدانند
26 مهر 1400 - 3:23
0
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: علی فروزنده ؛ درخصوص اهميت نقش و جايگاه روابط عمومي تصريح كرد: تصویر خاصی از صنعت نفت در جامعه شکل گرفته که غیرواقعی و غیرمنصفانه است. یکی از وظایف اصلی ما این است تا زحمات همکاران، تلاشهایی که برای تولید و توزیع انرژی انجام می‌شود و سرمایه‌گذاری کلانی را که در حال انجام است به‌درستی نشان دهیم.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

مردم باید صنعت نفت را بخشی از تار و پود زندگی خود بدانند

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌های صنعت نفت ایجاد حس پیوند بین مردم و این صنعت است تا مردم نفت را بخشی از تار و پود زندگی خود بدانند.

علی فروزنده ؛ درخصوص اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی تصریح کرد: تصویر خاصی از صنعت نفت در جامعه شکل گرفته که غیرواقعی و غیرمنصفانه است. یکی از وظایف اصلی ما این است تا زحمات همکاران، تلاشهایی که برای تولید و توزیع انرژی انجام می‌شود و سرمایه‌گذاری کلانی را که در حال انجام است به‌درستی نشان دهیم.

فروزنده تاکید کرد: همکاران ما تلاش فراوانی برای تولید انرژی دارند تا سرانجام به دست مردم، صنایع و نیروگاه‌ها برسد. هزینه و سرمایه‌گذاری بسیار زیادی صرف می‌کنیم تا این انرژی را به مبادی مصرف برسانیم و از طرفی ارزش انرژی به‌درستی درک نمی‌شود و ارزش‌گذاری آن با قیمت‌های واقعی اتفاق نمی‌افتد و شیوه مصرف هم منطقی نیست.


با تشکر از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ؛ گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.