یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
 
مهندس قاسمی به مسکو سفر کرد
07 اردیبهشت 1401 - 2:44
0
در رأس هیئتی متشکل از بخش‌های مختلف حمل‌و نقلِ وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به منظور توافق در زمینه پروژه‌های مختلف حمل‌و نقلی، ترانزیتی، فعال سازی کریدور حمل‌ونقل بین‌المللی شمال - جنوب و توسعه همکاری در بخش حمل‌ونقل هوایی، دریایی و ریلی عازم مسکو شد.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

مهندس رستم قاسمی ؛ وزیر راه و شهرسازی در رأس هیئتی متشکل از بخش‌های مختلف حمل‌و نقلِ وزارت راه و شهرسازی به روسیه سفر کرد

وزیر راه و شهرسازی به منظور توافق در زمینه پروژه‌های مختلف حمل‌و نقلی، ترانزیتی، فعال سازی کریدور حمل‌ونقل بین‌المللی شمال – جنوب و توسعه همکاری در بخش حمل‌ونقل هوایی، دریایی و ریلی عازم مسکو شد.

«رستم قاسمی» در رأس هیئتی متشکل از بخش‌های مختلف حمل‌و نقلِ وزارت راه و شهرسازی به منظور ملاقات با همتایان روس و مذاکره در خصوص توسعه همکاری‌های فی‌مابین بامداد امروز عازم روسیه شد.

در این سفر توافق در زمینه پروژه‌های مختلف حمل و نقلی، ترانزیتی، فعال‌سازی کریدور حمل و نقل بین‌المللی شمال – جنوب و همچنین توسعه همکاری‌ها در زمینه حمل‌و نقل در برنامه کاری وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

افزایش پروازها، فعال سازی بنادر دو طرف، تفاهم در مورد استفاده از کریدور ریلی بندر چابهار تا روسیه و اجرایی کردن توافق برقی کردن راه آهن اینچه برون-گرمسار در دستور هیأت ایرانی در مسکو قرار دارد.


با تشکر از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.