شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
هدف‌گذاری فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف سوخت
30 دی 1402 - 12:12
1
محسن مؤمنی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت لزوم تبدیل مقوله مدیریت مصرف و کاهش ناترازی به هدف کلان روابط عمومی‌ها
ارسال توسط : نویسنده : ويژه نامه اخبار جايگاه داران منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

لزوم تبدیل مقوله مدیریت مصرف و کاهش ناترازی به هدف کلان روابط عمومی‌ها

هدف‌گذاری فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف سوخت

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در نشست روابط عمومی‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در آبادان، بر ضرورت هدف‌گذاری مشترک روابط‌ عمومی‌های شرکت ملی پالایش و پخش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی در زمینه مدیریت مصرف سوخت تأکید کرد.

محسن مؤمنی طی سخنانی در این نشست با اشاره به شاخص تاب‌آوری و رابطه مستقیم آن با تراز تولید و مصرف سوخت در کشور گفت: ناترازی تولید و مصرف سوخت، یکی از معضلات مهم و چالش‌های جدی در کشور است که از جهات مختلف، آثار و تبعات سنگینی برای مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و کشور در پی دارد.

وی افزود: یکی از نمونه‌های عوارض این معضل، هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و معاند و طرح عناوین غیرواقعی همچون کمبود بنزین، افزایش قیمت و ناتوانی سیستم در تأمین نیاز مردم است که تلاش می‌کنند با این ادعاهای کذب، به جامعه یأس و نارضایتی تزریق و با ایجاد ناامنی روانی، کشور را دچار مشکل کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه به‌عنوان زنجیره تأمین و توزیع سوخت، باید به رفع معضل ناترازی و کاهش آن توجه کنیم، افزود: امروز باید مدیریت مصرف و کاهش ناترازی تولید و مصرف را مأموریت بزرگ روابط عمومی‌های مجموعه پالایش و پخش بدانیم.

مؤمنی ادامه داد: لازم است که با همکاری مشترک همه حوزه‌های مختلف تأمین و توزیع و برنامه‌ریزی دقیق و اصولی، یک هدف کلیدی و کلان را در این زمینه تعریف کنیم و برای اقدام‌هایی که به‌منظور آن باید انجام شود، برنامه‌ریزی کنیم. ما باید با یک برنامه منسجم تبلیغات و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای کاهش ناترازی، در کنار همکاران پالایشی‌مان و زحمتی که برای افزایش تولید متقبل می‌شوند، بایستیم و با مدیریت مصرف و حذف خودروهای فرسوده و غیراستاندارد از چرخه ترابری، بتوانیم ظرفیت عظیمی برای صادرات فرآورده در کشور ایجاد کنیم و موجب رفاه و آسایش بیشتر مردم شویم.

وی به مدیریت بحران حمله سایبری اخیر به سامانه هوشمند سوخت پرداخت و گفت: ابتدا باید از همه همکاران در مجموعه‌های مختلف نفت که این بحران را به‌منزله دغدغه ملی نگاه کردند و در کنار شرکت ملی پخش نقش‌آفرینی کردند، تشکر کنم. خوشبختانه اقدام سریع و به‌موقعی که در مقابله و مهار این بحران انجام شد، این تهدید را به یک نقطه قوت و خیر و برکت برای صنعت نفت و نظام تبدیل کرد، به‌طوری که رئیس‌جمهوری و سایر مقام‌ها از ما تقدیر کردند. خیر و برکت این رویدادها این است که ما را در مقابله با بحران‌ها، آبدیده‌تر و قوی‌تر و پخته‌تر می‌کند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مقام معظم رهبری به‌تازگی در رهنمودهایشان به مسئولان تأکید ویژه‌ای بر مردم‌داری داشتند و شعار اصلی ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز بر محور مردم‌داری قرار گرفته است.


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.