جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
 
هدف ما تسهیلگری برای کسب و کارها است
16 شهریور 1401 - 18:05
3
سید احسان خاندوزی عنوان داشت وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیلگری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می‌داند.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

هدف ما تسهیلگری برای کسب و کارها است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیلگری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می‌داند.

سید احسان خاندوزی امروز _ چهارشنبه شانزدهم شهریورماه _ در آئین بهره برداری از مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید گفت دوران آوار برداری چندین سال کوتاهی در حوزه اقتصادی امروز با تلاش‌های صورت گرفته دارد به نتیجه مطلوب خود می‌رسد.

وی افزود: قوه قضائیه به عنوان رکن تعیین تکلیف احکام قضائی و تعزیراتی، همکاری خوبی را با دولت آغاز کرده و با همت حوزه اداری و قوه مجریه و با تأکیدات رئیس جمهور، این هم‌افزایی مبارک، نقطه‌ای برای شکل‌گیری تحولات جدید است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیلگری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می‌داند.

خاندوزی تصریح کرد: تسهیلگری با این هدف انجام می‌شود که شغل و کسب و کار آسان‌تر ایجاد و تأمین مالی و چرخه تجارت در کشور، راحت‌تر به حرکت در آید.

وی با بیان اینکه در حوزه دارایی وظیفه خود را امانت داری از دارایی‌ها به نحو احسن می‌دانیم، تاکید کرد: امانت داری در پیش چشم مردم با اطلاع، مشارکت، نقش آفرینی و استفاده کردن از ظرفیت‌های نهادهای مردمی و اجتماعی، وظیفه مهم ما است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: نسل جدید نظام نگهداری کالا و انبار داری در خوزستان را گرامی می‌داریم؛ این امانتداری اقتضا می‌کرد که به فعالان اقتصادی کمک کنیم که اول در چرخه تجارت کالای متروکه تسهیل شود و دوم کاری کنیم که اگر به دلایل مختلف، کالایی نگهداری و معطل شد، امانتداری به نحو احسن با شفاف‌ترین روش و کم هزینه، انجام شود.

خاندوزی با اعلام اینکه بیش از ۸۰ درصد کالاهای رسوبی در سازمان، شامل اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است، تصریح کرد: باید این عدد به میزان حداکثری برسد؛ امیدواریم این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا ناامیدی‌ها و اعتمادهای کم رنگ شده، به ویژه در مناطقی از کشور که از باب عدالت باید بیشتر به حق آنها رسیدگی می‌شد را، ترمیم کنیم.


با تشکر از خبرنگار ایمنا / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.