پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
 
پرداخت خسارت حاصل از نوسانات برقی به مشترکان
27 خرداد 1401 - 23:59
2
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرغام علیبازی از انعقاد قرارداد سالیانه وزارت نیرو با بیمه کوثر برای پرداخت این چنین خسارت‌هایی خبر داد
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

پرداخت خسارت حاصل از نوسانات برقی به مشترکان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکانی که از نوسان‌های برق دچار آسیب شده‌اند به ثبت آسیب وارده در سامانه اعلام شده اقدام کنند.

ضرغام علیبازی از انعقاد قرارداد سالیانه وزارت نیرو با بیمه کوثر برای پرداخت این چنین خسارت‌هایی خبر داد و اظهار کرد: مشترکین برقی که نوسانات برق به لوازم برقی آنها خسارت وارد کرده می‌توانند در سامانه بیمه خدمات مشترکین خانگی و تجاری اقدام به ثبت درخواست‌های خود کنند.

وی افزود: بعد از این ثبت درخواست، اقدامات کارشناسی از سوی کارشناسان بیمه و این شرکت انجام و با تأیید این کارشناسان، رقم‌های ریالی مشخص شده خسارت‌ها به حساب مُشترک واریز می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین از پرداخت خسارت به هزار و ۶۰۰ مشترک برق خسارت دیده در پارسال خبر داد و گفت: برخی خسارت‌ها هم اکنون نیز در حال پرداخت است و در این ارتباط، شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد دخل و تصرفی نداشته و پرداخت‌ها برعهده سازمان‌های بیمه‌گر است.

به گفته علیبازی، امسال نیز این شرکت آمادگی همکاری با مشترکان خود را مثل سال‌های گذشته اعلان داشته و البته هم اکنون در انتظار معرفی سازمان بیمه‌ای مورد نظر از سوی وزارت نیرو است.

وی با تشریح چگونگی پرداخت خسارت‌های احتمالی شبکه‌های توزیع نیروی برق به وسایل برقی مشترکان گفت: شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور تابع قرارداد منعقده وزارت نیرو با بیمه مرکزی بوده و تاکنون اقدامات لازم برای پرداخت خسارت به مشترکانی که دارای پرونده خسارتی در این ارتباط بوده‌اند در تمامی شهرستان‌های ۹ استان انجام گرفته است.

علیبازی گفت: شهرستان چُرام به رغم واقع شدن در منطقه گرمسیری و دمای بیش از ۴۰ درجه آن در ساعات پیک بار، دارای پایدارترین برق ممکن براساس گزارش دیسپاچینگ شرکت است.

او با بیان اینکه تأمین پایدار برق شهرستان چُرام از طریق فیدر ۵۰۴۲ انجام می‌گیرد و از پایدارترین فیدرهای تأمین برق استان کهگیلویه و بویراحمد است، می‌گوید: برای تأمین دوچندان برق شهر چُرام مرکز شهرستان، از پارسال در برخی نقاط شهری بیش از ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور جدید احداث و البته تعداد دیگری نیز هم اکنون در حال احداث است.

به گفته علیبازی با احداث ترانسفورماتورهای جدید، اساساً مشکلی در تأمین دوچندان برق پایدار شهر چُرام وجود نخواهد داشت و البته هم اکنون نیز شاهد گزارش نارضایتی خاصی از سوی مشترکان برق در سطح شهرستان از سوی مشترکان نیستیم.


با تشکر از ایمنا /  گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.