چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
 
کمبودی برای تأمین سوخت وسایل نقلیه زائران اربعین وجود ندارد
20 تیر 1401 - 16:16
4
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: استقرار ۷ جایگاه سیار و موقت سوخت در قصرشیرین و مرز خسروی
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

کمبودی برای تأمین سوخت وسایل نقلیه زائران اربعین وجود ندارد 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تجهیزات جایگاه‌های سیار فرآورده‌های نفتی جهت سوخت‌رسانی به وسایل حمل و نقل زائران اربعین ابا عبدالله حسین(ع) در قصرشیرین و مرز خسروی مستقر شد.

فریدون یاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از اتخاذ تمامی تدابیر جهت استقرار و تقویت جایگاه‌های سیار در قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد و اظهار داشت: در حوزه سوخت وسایل نقلیه زائران اربعین هیچ گونه مشکل و کمبودی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به منظور سوخت‌رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) چهار دستگاه جایگاه سوخت سیار و سه باب جایگاه موقت ثابت در مرز خسروی پیش‌بینی کرده و تمامی جایگاه‌ها در کمترین زمان ممکن بعد از استقرار آماده سوخت‌رسانی خواهدبود.

یاسمی گفت: استان کرمانشاه نخستین استانی است که تدابیر لازم و امکانات کامل را در راستای  سوخت‌رسانی در ایام اربعین اندیشیده و به‌کار گرفته و در همین راستا نیز آخرین جایگاه سیار پرتابل بامداد روز یکشنبه ۱۹ تیرماه امسال از دیگر استان‌های کشور دریافت و در انبار نفت قصرشیرین استقرار داده شد که براساس صلاحدید مسئولان ستاد اربعین به مکان‌های مورد نظر و نیاز به سوخت‌رسانی در موعد مقرر انتقال داده خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از روند بازگشایی مرز خسروی گفت: همچون اربعین سال ۱۳۹۸ در شهرستان قصرشیرین و دیگر شهرستان‌های مسیر تردد زائران اربعین، در پارکینگ‌های خودرو، پایانه خسروی و دیگر مکان‌های مورد نیاز نسبت به استقرار جایگاه‌های سوخت بنزین و گازوئیل اقدام خواهیم کرد.


با تشکر از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران / گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.