پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
 
زمان دقیق پخش سریال داستان یک شهر + اسامی بازیگران
14 اردیبهشت 1401 - 1:26
2

داستان یک شهر که از سریال‌های تلویزیون در سال ۱۳۸۰ بود و مخاطبان زیادی داشت، بعد از ۲۰ سال به قلم پیمان عباسی، کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی فرشید محمودی روایت تازه‌ای را از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌سازی در شهر شبکه ۵ سیما به تصویر می‌کشد. خلاصه داستان قصه از اینجا شروع می‌شود که […]

ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

داستان یک شهر که از سریال‌های تلویزیون در سال ۱۳۸۰ بود و مخاطبان زیادی داشت، بعد از ۲۰ سال به قلم پیمان عباسی، کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی فرشید محمودی روایت تازه‌ای را از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌سازی در شهر شبکه ۵ سیما به تصویر می‌کشد.

خلاصه داستان

قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر برای خود اسم و رسمی دارد و باتماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی راهی می‌شود و این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

داستان یک شهر

تاکنون ۹۰ درصد از سریال در لوکیشن‌های مختلف استان تهران تصویربرداری شده و این روز‌ها در مترو تهران مشغول ضبط هستند.همزمان تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی در حال انجام است و به تازگی دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگسازی این سریال را به عهده گرفته است.

دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، سروش جمشیدی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ریحانه رضی، ایوب آقاخانی، فرزام ناظری، شقایق زمانی، علی آهنج، علیرضا مهران، رضا توکلی، پوراندخت مهیمن، فرشید زارعی فر، صحرا اسدالهی، دانیال ابراهیمی، رضا دودانگه، حسین عباسی، نیوشا مدبر، بهادر ابراهیمی، عاطفه جلالی، تاکنون در این سریال ایفای نقش داشتند.

سریال داستان یک شهر به سفارش گروه فیلم وسریال شبکه پنج سیما از تولیدات سیما فیلم است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.