پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
 
آمار دقیق فروش حضوری کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
24 اردیبهشت 1401 - 1:41
0

با ثبت بیش از ۸۵ هزار تراکنش،‌ مردم در دو روز نخست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از ۱۰۳ میلیار ریال کتاب تنها از بخش حضور خرید کردند.با احتساب فروش مجازی این رقم به بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال می‌رسد. در  بخش حضوری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز نخست،  ۱۳ هزار و ۳۱۵ […]

ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر ؛ اخبار جایگاه داران
پ
پ

با ثبت بیش از ۸۵ هزار تراکنش،‌ مردم در دو روز نخست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از ۱۰۳ میلیار ریال کتاب تنها از بخش حضور خرید کردند.با احتساب فروش مجازی این رقم به بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال می‌رسد. در  بخش حضوری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز نخست،  ۱۳ هزار و ۳۱۵ تراکنش خرید به ارزش بالغ بر ۱۶ میلیارد و۲۲۳ میلیون ریال و در بخش غیرحضوری ۹ هزار تراکنش به ارزش بیش از ۱۹ میلیون ریال با استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران انجام شده است.هم‌چنین یک روز پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه در بخش غیرحضوری ۸۰۰ تراکنش ثبت شده و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز خرید انجام شده است.

در روز دوم نیز ۷۲ هزار تراکنش خرید به ارزش بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال به ثبت رسیده است،‌ در بخش غیرحضوری نیز ۸ هزار تراکنش به ارزش ۱۸ میلیارد ریال با استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران انجام شده است.

بانک صادرات به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران ۱۳ دستگاه خودپرداز شامل ۹ ستگاه سالنی و ۴ دستگاه سیار (در ۲ کامیون هر کامیون ۲ دستگاه) تدارک دیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.